هتل های 5 ستاره ترکیه
نوشته شده توسط : سیمین

هتل پاین بی کوش آداسی ترکیه

یکی از هتل های شیک و لوکس ترکیه هتل 5 ستاره هتل پاین بی کوش آداسی ترکیه است که از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است. هتل پاین بی کوش آداسی ترکیه دارای اتاق های شیک و بزرک با امکانات عالی همراه با بالکنی زیبا و چشم اندازی خیره کننده برای مسافران تور ترکیه می باشد. از ویژگی های خوب این هتل ساحل خصوصی در کنار دریا همراه با پارک آبی بزرگ مخصوص مسافران تور ترکیه می باشد. رستوران هتل پایین بی کوش آداسی ترکیه انواع غذاهای محلی و جهانی و حتی مسافران تور ترکیه می توانند سفارش غذای خود را داده و در بالکن زیبای خود سرو کنند. هتل پاین بی کوش آداسی ترکیه برای مسافران تور ترکیه  قایق سواری, حمام های گرم و سرد ترکی, استخر و حتی گروه انیمیشن هتل برای نمایش فراهم کرده است. برای رفتن به پارک آبی از اتاق شما پیاده حدود ده دقیقه و با سرویس هتل ۳ دقیقه می باشد که میتوانید با مینی بوس هتل به پارک آبی بروید و در ضمن پارک آبی هتل رایگان نمی باشد. شب ها در هتل پاین بی کوش آداسی ترکیه امفی تائتر برگزار می شود که از ساعت ده شب به بعد و همچنین کنار ساحل هم مراسم های جشن هر شب بر پا می شود با موسیقی زنده که آرامش خاصی به مسافران تور ترکیه می دهد. 

امکانات هتل پاین بی کوش آداسی ترکیه:

امفی تائتر, مراسم های جشن با موسیقی زنده, ساحل خصوصی در کنار دریا, پارک آبی بزرگ, قایق سواری, حمام های گرم و سرد ترکی برای مسافران تور ترکیه, استخر, گروه انیمیشن, رستوران, بار, کافی شاپ, سرویس 24 ساعته و ... که در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد.

 

 

 هتل زنا ریزورت کمر ترکیه

یکی از شیک ترین و مجلل ترین هتل های خوب ترکیه هتل 5 ستاره زنا ریزورت کمر ترکیه است که در نوار ساحلی کمر ترکیه قرار دارد. هتل زنا ریزورت کمر ترکیه دارای ۲۰۸ اتاق زیبا و مدرن که هر کدام پنجره قدی و بالکنی بسیار زیبا و چشم اندازی رو به ساحل دریا و یا باغ بوده و با بهترین امکانات نظیر اینترنت, سشوار ، مینی بار,  تلویزیون ال سی دی ، ماهواره و ... که در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد. از ویژگی های بسیار خوب این هتل داشتن ساحل و پلاژ اختصاصی و امکاناتی مدرن و با بهترین پذیرایی مخصوص مسافران تور ترکیه می باشد. دور تا دور این ساحل را طبیعتی سرسبز و چشم انداز دریا و کوهستان اطراف کمر می باشد و مسافران تور ترکیه می توانند از فضای زیبای آنجا دیدن نمایند. هتل زنا ریزورت کمر ترکیه امکانات تفریحی و سر گرم کنندهای مانند محوطه شیرجه ، سرسره های آبی ، ماساژ و مراقبت از پوست ، کاربوکی ، زمین تنیس ، پینگ پنگ ، دارت ، اجاره دوچرخه ، ماهیگیری ،سالن بدنسازی ، سونا و جکوزی ، تفریحات ساحلی ، سالن بیلیارد ،  کلاب کودکان ، مرکز سلامت و آب گرم ، حمام ترکی و بخار ، اتاق بازی, استخر سرپوشیده و روباز برای کودکان و بزرگسالان و ... که برای مسافران تور ترکیه فراهم کرده است تا مسافران نهایت لذت را ببرند. این هتل تا مرکز شهر کمر ترکیه ۵۰ کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی کمرترکیه ۶۵ کیلومتر و به مراکز خرید کمر بسیار نزدیک می باشد.

امکانات  هتل زنا ریزورت کمر ترکیه: 

رستوران ، بوفه صبحانه ، بار, کافی شاپ ، خدمات خانه داری ، خدمات گردشگری ، ترانسفر فرودگاهی ، خدمات شستشوی لباس ، سرویس نگه داری از کودک ، اینترنت رایگان برای مسافران تور ترکیه ، فروشگاه ، لاندری, صندوق امانات, استخر سرپوشیده و روباز برای کودکان و برگسالان ، محوطه شیرجه ، سرسره های آبی ، ماساژ و مراقبت از پوست ، کاربوکی ، زمین تنیس ، پینگ پنگ ، دارت ، اجاره دوچرخه ، ماهیگیری ، کرایه اتومبیل ، سالن بدنسازی ، سونا و جکوزی ، تفریحات ساحلی ، سالن بیلیارد ،  کلاب کودکان ، مرکز سلامت و آب گرم ، حمام ترکی و بخار ، اتاق بازی ، پرستار کودک ، منطقه بدون سیگار ، محل مخصوص کشیدن سیگار ، مرکز تجاری و... که برای مسافران تور ترکیه می باشد.

 

هتل دایما بیز آنتالیا ترکیه

 یکی از زیبا ترین هتل های ترکیه هتل 5 ستاره و لوکس دایما بیز آنتالیا می باشد که دارای بهترین امکانات خوب برای مسافرانتور ترکیه می باشد که حتی در بعضی از اتاق های هتل وان آب داغ جدا با تجهیزات لازم موجود می باشد. هر اتاق این هتل دارای اینترنت و امکانات عالی می باشد که راحتی را برای مسافران تور ترکیه فراهم می کند. مسافران تور ترکیه با رفتن به این هتل می توانند سفر خوبی را تجربه کنند.

 

امکانات هتل دایما بیز آنتالیا ترکیه :

اتاق ماساژ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی ، استخر سرباز و سر پوشیده، ورزش های آبی مخصوص مسافران تور ترکیه ،خدمات نگه داری از کودک ، زمین های بازی مثل پینگ پنگ و تنیس و پرتاب دارت و گلف ، دوچرخه سواری ، سالن زیبایی و . . . در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور ترکیه تابستان 95 

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95 

تور ترکیه ویژه تعطیلات تیر 95 

تور ترکیه تیر 95 

 تور ترکیه مرداد 95 

تور ترکیه شهریور 95

تور ترکیه تعطیلات شهریور 95





:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: